Autor Wątek: Regulamin forum  (Przeczytany 4571 razy)

Offline Claribell

  • Administrator
  • phpBB Super-Panaceum
  • *****
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja +1/-0
    • Zobacz profil
    • http://www.sklepikstudencki.pl
Regulamin forum
« dnia: 14 Wrzesień 2006, 20:13:18 »
I. Postanowienia ogólne
  • Celem niniejszego regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z forum, ani tym bardziej ograniczanie dostępu do niego komukolwiek.
  • Każda osoba korzystająca z forum jest zobowiązana do przestrzegania niniejszego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie jest wytłumaczeniem w sytuacji jego łamania.
  • Administracja NIE odpowiada za treści publikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów.
  • W przypadku zauważenia łamania regulaminu użytkownik zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie super-moderatora lub administratora.
  • Poza tym regulaminem na niektórych forach dodatkowo może obowiązywać ich wewnętrzny regulamin.
  • Jeśli masz jakieś wątpliwości dotyczące forum - nie bój się pytać.
  • Administrator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu.

II. Forumowicze i posty
  • Zabrania się wszczynania kłótni, a także w nich uczestniczenia.
  • Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.  
  • Użytkownik zobowiązany jest do nadawania tematowi takiego tytułu, aby było wiadomo jaka kwestia będzie w nim poruszana.
  • Zabrania się zakładania przez użytkownika więcej niż jednego tematu o tej samej treści, lub dalece zbliżonej treści.
  • Nie pisz całego posta z dużych liter (jest to odbierane jako krzyk).
  • Na forum obowiązuje używanie polskich znaków diakrytycznych.
  • Zabrania się odstępowania od tematu. Jeżeli użytkownik w czasie rozmowy postanawia poruszyć inny wątek powinien najpierw założyć nowy temat w odpowiednim dziale, a następnie umieścić swój post (zawierający link) w prowadzonej wcześniej rozmowie.
  • Zwracaj uwagę jak cytujesz. Kopiowanie całego posta, z którego komentuje się tylko jedno zdanie jest zabronione.
  • Zwracanie się w sposób wulgarny lub obraźliwy w stosunku do innego użytkownika jest zabronione.
  • Niedozwolone jest używanie słów powszechnie uważanych za wulgarne, chyba że zostały one "wygwiazdkowane" (punkt ten nie dotyczy forum "Piekiełko")
  • Zabrania się podawania za pośrednictwem linków do wirusów/trojanów etc.
  • Zabrania się osobom trzecim udziału w dyskusji pomiędzy osobą ostrzeganą a ostrzegającą w dziale "Ostrzeżenia - za co i dlaczego"
  • Cytat zawierać może jedynie treści opublikowane na forum, przez cytat rozumiane jest również umieszczenie tekstu w cudzysłowie.
  • W sprawach dotyczących studiów, w imieniu grup studentów mogą się wypowiadać tylko starostowie! Wszelkie sprawy wynikające z konwersacji pomiędzy reprezentowaną grupą a starosta nie mogą być załatwiane poprzez forum.
  • Zabronione jest podszywanie się pod innych użytkowników.
  • Tematy, w których od 30 dni nic się nie dzieje, zostaną zamknięte i przesunięte do odpowiedniego działu.
  • Zabrania się bez zgody użytkownika podawać jego imienia lub innych danych (np. nr pokoju, adres) umożliwiających jego identyfikację.

III. Ostrzeżenia i inne konsekwencje łamania regulaminu
  • Wobec osób łamiących regulamin moderator  globalny lub administrator mają prawo wyciągnąć konsekwencje w formie ostrzeżenia.
  • Wszystkie ostrzeżenia, osoba je udzielająca zobowowiązana jest zamieścić i uzasadnić w dziale "Ostrzeżenia - za co i dlaczego" poprzez założenie nowego tematu.
  • Jeśli nie zgadzasz się z decyzją moderatora globalnego lub administratora możesz wyjaśnić z nim sprawę za pośrednictwem tematu założonego przez osobę udzielającą ostrzeżenia w dziale "Ostrzeżenia - za co i dlaczego".
  • Po otrzymaniu pięciu ostrzeżeń konto zostaje zablokowane na okres jednego tygodnia. Po tym czasie konto zostaje aktywowane a ilość ostrzeżen wyzerowana. Za każdym kolejnym razem okres blokady konta powiększa się dwukrotnie.
  • Post może zostać usunięty, gdy jego treść łamie pkt II, ppkt: 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13.
  • Administrator oraz moderatorzy mają prawo zmiany treści postu łamiącego regulamin.
  • Jeżeli post łamie pkt II ppkt 2, konto użytkownika może zostać zablokowane, oraz może zostać skierowane do prokuratury zawiadomienie o przestępstwie przez każdą osobę czytającą to forum.
  • Osoby nagminnie łamiące regulamin będą usuwane z forum.
  • Zabrania się zakładania nowych kont celem ominięcia kar nałożonych przez moderatorów lub administratora.
  • Administrator oraz moderatorzy mają prawo zmiany treści postów, w taki sposób, by nie naruszały regulaminu.
  • Wnioski o ukaranie użytkownika mogą byc kierowane jedynie poprzez prywatna wiadomość do admina.
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez Claribell »
http://www.totis.pl
http://www.sklepikstudencki.pl
Z powodu remontu akademika ksero zostało przeniesione na Jerzmanowskiego 40
www.facebook.com/totis.krakow
www.efartuchy.pl

Forum studenckie Farmacji CMUJ / UJCM

Regulamin forum
« dnia: 14 Wrzesień 2006, 20:13:18 »